Zákazník je povinný pred prevzatím tovaru od dopravcu skontrolovať, či zásielka nie je zjavne poškodená. V prípade poškodenia zásielky je zákazník povinný následne skontrolovať obsah zásielky a zistiť, či tovar vo vnútri zásielky nie je dopravou poškodený. O takomto poškodení je kupujúci povinný bez zbytočného predlžovania informovať dopravcu aj predávajúceho. Za poškodenie tovaru vzniknutého jeho dopravou nesie zodpovednosť prepravca.
Záručná doba na poskytovaný tovar je 24 mesiacov a začína plynúť dňom prevzatia tovaru zákazníkom.
V prípade reklamácie tovaru, prosíme, postupujte nasledujúcim spôsobom:
Zákazník je oprávnený uplatniť nárok zo záruky predávajúcemu písomne na adresu alebo na e-mail: risolacko@gmail.com (do predmetu správy uveďte REKLAMÁCIA / e-shop) a to bez zbytočného odkladu.
Popis reklamácie musí obsahovať tieto náležitosti:
- označenie reklamovaného tovaru
- dôvod reklamácie
- termín nákupu
Zákazník je povinný spolu s chybným výrobkom, predložiť faktúru, doklad o zaplatení. Kupujúci je povinný ďalej pri reklamácii predložiť chybnú vec, vrátane jeho príslušenstva. Záruka sa vzťahuje len na výrobné chyby. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobené bežným opotrebovaním, nesprávnym používaním výrobkov, nesprávnou manipuláciou a skladovaním. V prípade zistenia výrobnej chyby bude tovar vymenený kus za kus, či vrátená peňažná čiastka.
Do vrátenej čiastky sa nezapočítava cena poštovného a balného.
Zákazník má právo alternatívne riešiť spotrebiteľský spor (ARS) ak mu predávajúci odpovedal zamietavo, prípadne na jeho žiadosť nereagoval do 30 dní. Platforma na riešenie sporov on-line je dostupná na tejto stránke. Zoznam subjektov ARS nájdete aj na stránke Ministerstva hospodárstva SR. Zákazník má právo zvoliť si subjekt ARS.